aaalafkherstext

ورود
x
یا
x
ثبت‌نام
x

یا

آموزش‌های مالی در محل کار

ایاد هادسون از دانشگاه لینکلن بریتانیا، یک برنامۀ آموزشی مالی را در بخش مربوط به خود پیاده و نتایجش را مثبت ارزیابی کرده است. در این ویدئو او از چگونگی این فرایند و نتایجش صحبت می‌کند.

آموزش‌های مالی بخش بسیار مهمی از زندگی ماست که همیشه کنار گذاشته شده است. دوران تحصیل زمان مناسبی برای این آموزش‌هاست؛ اما هنگام مشغول شدن به‌کار، به‌علت سروکار پیدا کردن مستقیم با درآمدزایی و پول آموزش‌های مالی بسیار پراهمیت‌تر می‌شود.

رفتارهای مالی کارمندان بر کیفیت کار آن‌ها و رضایتشان از زندگی تأثیر به‌سزایی می‌گذارد. به‌همین علت است که یاد دادن مسائل مالی در محل کار هم به‌نفع کارفرما و هم به‌نفع کارکنان است.

همۀ کارفرمایان علاقه دارند کارکنانشان در حوزه‌های تخصصی‌شان پیشرفت کنند؛ اما این کار مستلزم ذهنی آزاد و فارغ از دغدغه‌های مالی است؛ زیرا شخصی که به‌لحاظ مالی در مضیغه و مشکل باشد، نمی‌تواند به کارهای مهم‌تر بپردازد. چه‌بسا که همۀ این مشکلات را از میزان حقوق خود ببیند. کارفرمایانی که به نیازهای اولیه‌تری مثل دانش و سواد مالی کارکنانشان توجه کنند، در درازمدت متوجه تفاوت عملکرد آن‌ها خواهند شد. در نهایت، افزایش سواد مالی کارکنان، به افزایش کارایی آن‌ها و ارتقای سازمانی منجر خواهد شد.

1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

logo-samandehi

treebottom

address    سعادت آبادبلوار پیام | میدان بهرود خیابان عابدی | پلاک ۳  | واحد ۳

tel    ۶۳ ۲۴ ۱۱ ۲۲